FAQ - Vanliga frågor & Svar
Innehåll som kan döljas
Har ni eget lager?
Ja, alla produkter är på vårt egna lager. Om produkten inte finns i lager kan du inte beställa den.
Jag beställde fel! Kan jag ändra min order?
Om ordern inte är packad så kan du kontakta oss på info@hemmaspa.se så hjälper vi dig.
Kan jag lägga till en produkt på min beställning?
Tyvärr går det inte att lägga till produkter på befintliga beställningar.
Har ni fri frakt?
Ja, beställer du för över 299 kr så får du fri frakt automatiskt.
Kostar det att returnera?
Nej, vi står för returfrakten så länge du använder den returfraktsedel du får av oss.
Vad kan jag returnera?
Enbart oöppnade förpackningar kan returneras.
Jag är missnöjd med min produkt
Vi tycker inte om när kunder är missnöjda! Kontakta oss på info@hemmaspa.se med information om vad du är missnöjd med och vad för åtgärd du tycker är lämpligt.
Det saknas en vara i mitt paket
Kontrollera ordersedeln i paketet, det kan vara så att du har fått en delleverans. Annars kontrollera på din profil på hemsidan under Ordrar att det stämmer överens. Gör det fortfarande inte det så kontakta oss på info@hemmaspa.se.